Thursday, April 2, 2009

aku...aktiviti yang mencabar...






Antara aktiviti orieunteering yang aku lalui adalh jalan2 dlm hutan...ahahaha...hutan klau kcil xpa la....nie x...adoi ai...bsar la gak smpai sesat gak aku....hahahahahah...ade gak yang sesat smpai jumpe jalan raya lak.. mmg best lah orienteering ni, menguji stamina dan kesabaran aku...dah la kne jln sorang2 palk 2...tapi yang lawaknya 2 aktiviti individu nie leh jdi aktiviti berkumpulan lak...sebab ada yang main tunggu mber2 kot..hahahahaha...wt2 la terserempak o terjmpa... hahaha tapi aku tak buat ye..coz aku da power bab hutan2 nie..hahahha...tp goyang gak lutut aku jln sorang2 dlm utan nie..kot2 la jmp harimau..hahaha tp selamat xjmpa..hahahaha..Blind traill.. adoi ai...nielah yang paling best, dapat rawatan spa mandian lumpur secara percuma dan di tanggung halal punya..... sesiapa yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat bleh la cuba aktiviti o rawatan ini.. aku telah mencuba nya...comferm kult berseri...pas2 bley jadi duta pelbagai product ye........Ade la 1 mlm nie kteowg semua diberi password untuk membezakan pelajar dan orang lain.... agak takut gak lah malam 2, mane taknya kene duk sorang2....xtaw mane tmpt kteowg kne dok sorang2...aku dapt taw ade fasi2 yang nkal kaco kteowg2 yang sedia ada penakot nie..hahahah....tp dieowg sporting taw...hahahaha tapi semuanya selamat.. harap2 lepas ni semua orang dah berani nak duduk sorg2 kat rumah. hehehe...aku pun da berani la gak..hahahaha...Aktiviti yang pling aku suka...berendam dalam kolam...seronoknye bila kene berendam kat dalam kolam. memang rase nak berenang je.. yang kesiannya tu ada yang kene pacat plak tu.. eeeeee gelinye.tp yg bez ye dpt mandi...coz leh d kate kan kteorg xsmpt nk mandi....dapat mandi kolam nie suka sgt...ahahaha

No comments:

Post a Comment