Thursday, April 2, 2009

First camp yg mencabar....


aloo...sume...aku terlupa nk story kt blog aku nie sal first camp aku...ahahaha....now aku nk story sal first camp aku yg da lme lps... agak letih jugak la first camp ni, tapi takpa kteowg enjoy je.. bnyk pengalaman yang aku dapat kat sini contohnya solo drope, solo walk, orienteering, blind traill, nevigation, macam2 lagi lah.. walaupun kteowg ditemani dengan en.firdaus tp kteowg tkot gak...ahahaha...ye ar da la wt kt tempat owg...first camp kteowg nie xde la jauh sgt wat kt uitm shah alam je...ahahaha.....tp kt dalam hutan taw..kalaw xwt dalam hutan xmencabar la kan...tp aku tkot gak.....sume yang kteowg lalui dalam 1st camp ni sumenye best cume yang tak bestnye ada sesetengah pelajar selfish skit, tp kteowg sme2 faham coz mase kat 1st camp 2 sume orang penat..ye la bleh dikatakn firts time g camp yang mencabar cam nie...ape2 pun harap2 yang terasa 2 sedar2 la skit ye..hope tok final camp t korang xcam nie la ye...ahahhaha..aku arap aku pun leh lalui final camp ngan eppy dan dapat ape2 untuk kebaikkan kte bersama...pasni kite akan jumpe lagi tuk final camp.. tak sabr dan takut nak tunggu final camp ni..sebulan je lagi ni...aku arap dpt rhat yg seckup nya sblum lalui final camp yang akan datang......tggu kan update aku lg ye...ahahahaha....papai sume...

No comments:

Post a Comment