Thursday, April 2, 2009

week i crazy.....



Ai....mggu nie....mggu yang sgt2 bz bg aku...sukan kolej da lps...selamat muka aku...hahahha...muka aku da bertambh gelap....hahhaha...tp stiil cute....hahaha..lg pntg aku bnyk dpt hadiah..hahahahah...Mggu nie gak bnyk test...Pening aku...assment yg bnyk cm bukit lg..hahhaha..eppy ye aku...hahahaha..kte xleh tension2 taw...idup mst eppy...blog aku nie xlme g nk kne summit da...bku log g...hahahah..pnt xterhingga rse ye....smpai aku nk mkn pun xde selera...ahahahah...mkin kurus la aku...xpe nie sume tok stdy aku...aku xksh..klau korang nak taw..kdng2 aku xsmpt nk mndi...hahahaha...bz wt assmnt la kte kn...tp yang pentng aku stiil cute n wangi cam bunga ros taw....hahahaha...traning futsal g...hahaha..nk trun traning pun nk kne gegar umah bru la aku kuar ngan mka yang bru bgun tdow....wt assmt wt gak...smbil 2 tdow gak...coz tdow memberi tenaga..hahhahaha..aku xtaw nk merepek pe g...so aku nk stop kt snie dlu...t ade mse yg diizin kn...aku akn merepek kt snie g...hahahaha..papai....

No comments:

Post a Comment